TYLKO 1% LUDZI TAK POTRAFI || Arcytrudne Sztuczki Z Ciałem od 123 GO! CHALLENGE

To wyzwanie wystawi wasze ciało na próbę.
Tylko 1% ludzi potrafi wykonać te dziwne, niewyobrażalne sztuczki z ciałem. Ciekawe, prawda?
Myślicie, że jesteście aż tak wyjątkowi? W takim razie wypróbujcie te tricki na sobie. I dajcie znać w komentarzach👇 jaki był wasz wynik.

Jeśli uwielbiacie oglądać wyzwania, subskrybujcie nasz kanał na YouTubie i podzielcie się tymi filmikami ze znajomymi!
#123GO #SztuczkiZCiałem #ŚmiesznePranki

Muzyka: Epidemic Sound www.epidemicsound.com/
Użyte materiały (zdjęcia, filmy i inne) pochodzą z:
www.depositphotos.com
www.shutterstock.com
www.eastnews.ru
___
Subskrybuj 123Go! Challenge
bit.ly/2BeTHlr
___
Zasubskrybuj nasze kanały:
Jasna Strona
bit.ly/2n9VrJj
5-minutowe Sztuczki
bit.ly/2J4IN8l
5-MINUTOWE SZTUCZKI dla DZIEWCZYN
bit.ly/2txVU7w
5-MINUTOWE SZTUCZKI dla DZIECI
bit.ly/2F40z7V
PRAWDZIWE HISTORIE
bit.ly/2J3Cdis

Komentarze

  1. mirabelka xD

    mirabelka xDGodzinę temu

    3:43 ooo ja tak umiem!

  2. Lena Ladziak

    Lena Ladziak3 godzin temu

    Co

  3. Pablo Alvaro

    Pablo Alvaro6 godzin temu

    Kocham wasze 🎥 filmiki

  4. Marcin Hofman

    Marcin Hofman7 godzin temu

    Ale fajne❤❤❤❤❤

  5. chding zuure

    chding zuure26 minut temu

    1:15 sztuczny język

  6. Inga Klimowicz

    Inga Klimowicz7 godzin temu

    3.42 tak

  7. chding zuure

    chding zuure26 minut temu

    Bez urazy ale jak robi liście harmonijkę to wygląda liście jak dwa głupki😂

  8. Juleczka L L

    Juleczka L L9 godzin temu

    Dotknąć językiem nosa umiem

  9. Natalia Szerszenowicz

    Natalia Szerszenowicz10 godzin temu

    Ja potrafię na momencie 2:34

  10. Mariusz Sobczak

    Mariusz Sobczak10 godzin temu

    Magia świąt Bożego Narodzenia

  11. Weronika Cybul

    Weronika Cybul12 godzin temu

    To. Fuioje na razie. Chciałbym się dowiedzieć. 👍 😂😂😂😂❣️💓♥️❤️❤️❣️♥️❤️❤️

  12. Jolanta Syryjczyk

    Jolanta Syryjczyk13 godzin temu

    Umiem krzyżować palce!

  13. ela

    ela13 godzin temu

    Umiem wszystko xd

  14. Leszek Krakowski

    Leszek Krakowski13 godzin temu

    B”!m; )

  15. Alianos YT

    Alianos YT15 godzin temu

    Mi sie udalo 6 xD

  16. Otylia Czwojda

    Otylia Czwojda16 godzin temu

    Jess w drzwiach xd

  17. JENNIFER SHAKIRA

    JENNIFER SHAKIRA17 godzin temu

    POZA TYM WIDAĆ ŻE EMILI DOTKNEŁA NOS SZTUCZNYM JĘZYKIEM

  18. Amelia Skórska

    Amelia Skórska18 godzin temu

    Ja umiem wszystkie

  19. staszek zaczyk

    staszek zaczykDzień temu

    Zrobiłam wszystko należę do 1%😄😄😄

  20. lukasz9525

    lukasz9525Dzień temu

    Rak mózgu

  21. Lea Kupiec

    Lea KupiecDzień temu

    Bez urazy ale jak robi liście harmonijkę to wygląda liście jak dwa głupki😂

  22. PandusiaXX 567

    PandusiaXX 567Dzień temu

    1:15 sztuczny język

  23. chding zuure

    chding zuureDzień temu

    0:07 ocena tego całego pieprzonego kanału

  24. zbieram 1000 SUBSRYKCJI bez filmow huehue

    zbieram 1000 SUBSRYKCJI bez filmow huehueDzień temu

    0:06 xdddd od kiedy lego to ego xddd

  25. LordXyzzz Gaming ➊

    LordXyzzz Gaming ➊5 godzin temu

    Mr ego

  26. Ola_tfm_sso

    Ola_tfm_ssoDzień temu

    Umiem jenzykiem xS poco to nagrywacie

  27. chding zuure

    chding zuureDzień temu

    Ja tu jedyna która umi wszystko?

  28. Stanisław Nowak

    Stanisław NowakDzień temu

    Bosze ale GÓWNO

  29. Emilia Pociask

    Emilia PociaskDzień temu

    SZEŚ

  30. Mariusz Świniarski

    Mariusz ŚwiniarskiDzień temu

    Ja tylko nie umiem harmonijki z jezyka

  31. Kalina Dąbrowska

    Kalina DąbrowskaDzień temu

    Wyjontkowa jest ta dziewczyna na ekranie😂🤣

  32. Pomysłowa kociara

    Pomysłowa kociaraDzień temu

    1:13 taaaaa fajny sztuczny język, co nie?

  33. Twój Koszmar

    Twój Koszmar2 dni temu

    Nie bo ja wygrałem bo miałem 9 punktów

  34. Anna Kubik

    Anna Kubik2 dni temu

    1:16 TO OSZUKANY JĘZYK

  35. minik games

    minik games2 dni temu

    Jezu kolejny kanał jasnej strony

  36. kraw ka

    kraw ka2 dni temu

    ale to jest spierdolone

  37. to tylko ja.

    to tylko ja.2 dni temu

    2:00 dobra, ja tak robie cały czas

  38. ツWP ME QUN

    ツWP ME QUN2 dni temu

    Japierdole ale cringe

  39. Julia Kacprzyk

    Julia Kacprzyk2 dni temu

    ja też tak umiem

  40. Narcyzia YT

    Narcyzia YT2 dni temu

    Ja tu jedyna która umi wszystko?

  41. Mateusz Strzałkowski

    Mateusz Strzałkowski2 dni temu

    0:07 ocena tego całego pieprzonego kanału

  42. Dogimek 09

    Dogimek 092 dni temu

    U was zawsze dziewczyny wygrywają

  43. Dominika Winter

    Dominika Winter2 dni temu

    Ja umiem prawdziwym językiem dotknąć

  44. NIEZNAJOMY NIEZNAJOMY

    NIEZNAJOMY NIEZNAJOMY2 dni temu

    Przecie jajko by się po sekundzie rozpier*****

  45. SN Wiewiór

    SN Wiewiór2 dni temu

    3:56 trawki kochani