Rafał Pacześ
Komentarze
  1. to tylko ja

    to tylko ja5 godzin temu

    😂

  2. Pasjonat

    Pasjonat5 godzin temu

    Do bigosu a nie do rapu

  3. Bartosz Runo

    Bartosz Runo8 godzin temu

    Rozwalił mi głowę

  4. gulinek11

    gulinek118 godzin temu

    Oooo.... Dariusz Strzelczyk 🤣🤣🤣

  5. Sebastian H

    Sebastian H8 godzin temu

    Bang 2 najlepszy !!!!

  6. Ewelina Szczodra

    Ewelina Szczodra15 godzin temu

    Cześć, mam do Was ogromną prośbę pomóżcie mi żeby ten post trafił wyżej. Cel jest bardzo ważny. Mianowicie mój mąż ma 26 lat niespełna rok temu wzięliśmy ślub, po 4 miesiącach zdiagnozowano u niego guza mózgu, glejaka nieoperacyjnego III stopnia. To jest praktycznie wyrok. Leczymy się konopiami, wiele osób w nie nie wierzy i nie chce nam pomóc w udostępnianiu i twierdzą, że ta zbiórka nie osiągnie celu.. A wystarczy wpisać w internet jest wiele artykułów że konopie wyleczyły glejaka.. Proszę Was, pomóżcie Nam. @t

  7. Kasia Mika

    Kasia Mika15 godzin temu

    Mistrz nad mistrze!!oprócz kota psycholu żebyś pamietał!ale wraca się do schematu w chwilach słabości i cały czas brzuszysko chodzi jak trza😁

  8. Willinsky PLAY

    Willinsky PLAY17 godzin temu

    Klasyk! 🙃

  9. Staszekk PL

    Staszekk PL19 godzin temu

    EJ no Uno jest zajebiste ::D

  10. ZibeX

    ZibeX22 godzin temu

    K

  11. Major Suchodupski

    Major Suchodupski22 godzin temu

    To część czy pa w końcu bo już nie czaje

  12. andrzej wróbel

    andrzej wróbelDzień temu

    Ciekawe co to za multi konta tak wbiły tyle wyświetleń tfu wam

  13. Jan Kowalski

    Jan KowalskiDzień temu

    15:30 "bateria mi padła w rejestratorze " ładnie to tak nagrywać ?

  14. DOMINO flexx

    DOMINO flexxDzień temu

    Jaki bezbek xd

  15. Bartosz Andrzejewski

    Bartosz AndrzejewskiDzień temu

    Purple Sky Rafcio, Purple Sky :P

  16. Kuba Miho

    Kuba MihoDzień temu

    Ciekawe czy jak sie kłóci z Kobitą czy tez śmiesznie sie denerwuje

  17. maniek marian

    maniek marianDzień temu

    dno kompletne tylko bluzgi zero sensu jak takie pajace mają racje bytu to tylko świadczy o upadku społeczeństwa dogoniliśmy zachód

  18. Tomek Cichawa

    Tomek CichawaDzień temu

    Gdyby nie te kurwy i chuje to może te standupy by mnie nawet bawiły

  19. e-Marketing Official

    e-Marketing OfficialDzień temu

    Pacześ mega razem z lotkiem

  20. Alive Death

    Alive DeathDzień temu

    1:2:0

  21. Filip Różański

    Filip RóżańskiDzień temu

    czy tylko dla mnie to nie jest zabawne ?

  22. Kiki Wawa

    Kiki WawaDzień temu

    Mam nadzieję że zobacze występ w Szczecin

  23. Klaudia Szczeciak

    Klaudia Szczeciak2 dni temu

    M

  24. Zawisza

    Zawisza2 dni temu

    Jebać biedę

  25. LEO PL

    LEO PL2 dni temu

    Gościu jesteś najlepszy w branży .🤣🤣🤣

  26. LEO PL

    LEO PL2 dni temu

    🤣🤣🤣🤣🤣👏👏👏👏👏👌👌👌👌👌

  27. Konrad Steindel

    Konrad Steindel2 dni temu

    Słabo z tego klera wyszedł ;);)

  28. Zawodowy Żebrak

    Zawodowy Żebrak2 dni temu

    Nie mogło zabraknąć Don Vasyla xD

  29. Miroslaw Puczydlowski

    Miroslaw Puczydlowski2 dni temu

    kurwa, myslalem, ze Tusek wyskoczy!

  30. Dawid Grochal

    Dawid Grochal2 dni temu

    Rafała..... Jak bym siebie widzioł.

  31. Bori 33

    Bori 332 dni temu

    Kurwa no ok, rozkminy fajne, ale trochę jednak jak na "Króla" gadać 70% występu gadać tylko o penisach, waginach, seksie, sikaniu i siedzenie w kilbu to fakycznie niestety trochę się pomysły skończyły, oby następny był dużo lepszy :-)

  32. Zyjemy DlaChwili

    Zyjemy DlaChwili2 dni temu

    za kazdym razem mnie to bawi :D

  33. bilishu aliss

    bilishu aliss2 dni temu

    Rewelacyjny tekst! Corona vibe🤍

  34. Fi89got

    Fi89got2 dni temu

    "Słabo, za krótkie, stare lepsze" itd... Rozumiem że wy, którzy tak piszecie o tym materiale, jesteście standuperami. No bo jeżeli nie to na chuj się udzielacie? Mam genialną propozycję! Zamiast pisać głupi, subiektywny komentarz, to napiszcie własny program, wyjdźcie na taką scenę i zaprezentujcie przed tak liczną publicznością. Wtedy na pewno wszyscy się pośmiejemy.

  35. Boggy Warss

    Boggy Warss2 dni temu

    Śpiewać i patrzeć na ręce !!!

  36. Heloiza Hana

    Heloiza Hana2 dni temu

    czekałam i się nie zawiodłam :D

  37. yahkub 11

    yahkub 112 dni temu

    KURWA!! Zawsze myslalem ze juz to widzialem wchodzac na kanal Rafalka nalogowo od uploadu Zaczynam Rozumiec az dzisiaj gdzies mi to wyskoczylo i mowie... a odpale, zobacze jeszcze raz po latach. Ni chuja nigdy nie widzialem!!! Momentalnie wjechalo w moje top3 w jego wykonaniu, kurwa leze XDDD Ogolnie nie tanczysz, nie jestes clownem zeby tam hehe robic z siebie Maseraka” mistrz XDDDDDDDDDD

  38. Chronic -trooper

    Chronic -trooper3 dni temu

    Najbardziej bawi mnie ten podpis pod filmem ,, brak treści dla dorosłych,,

  39. Dawid K

    Dawid K3 dni temu

    co to kurwa ma byc za bełkot po 3 min mam dość

  40. Andrzej Udalski

    Andrzej Udalski3 dni temu

    Spoleczenstwo debilnieje.

  41. Chrisso Tazer

    Chrisso Tazer3 dni temu

    Petarda 💪💪💪💪

  42. Aspi Frau

    Aspi Frau3 dni temu

    Z lodem za bardzo poleciał. Współczuć dziewczynie, jeśli to nie są tylko żarty.

  43. Aspi Frau

    Aspi Frau3 dni temu

    Pacześ serio się poci nad pachami 😂 Ma chyba włosy na ramionach.

  44. icek goldman

    icek goldman3 dni temu

    kuźwa nie mam swetra

  45. jam ci

    jam ci3 dni temu

    zero zero zero

  46. Marcin Zagorski

    Marcin Zagorski3 dni temu

    Uzależniłem się...

  47. Marek Foltyniewicz

    Marek Foltyniewicz3 dni temu

    Lotek lepszy

  48. Man Man

    Man Man3 dni temu

    Masz Pacześ suba żebyś nie byl gorszy od Lotka

  49. wojciech tatys

    wojciech tatys4 dni temu

    Ktoś jeszcze zna jakiegoś drugiego Rafcia,śmiesznego. Tylko nie takiego śmiesznego który nabija się z katastrofy smoleńskiej,bo tam zginelo 96 osób to nie jest wcale śmieszne chyba tylko dla psycholi

  50. miłość nienawiść

    miłość nienawiść4 dni temu

    Ale Ty kurwa ziomek jestes dobrze zryty hahahahzh

  51. Eliza Lewandowska

    Eliza Lewandowska4 dni temu

    A co się z Tobą dzieje, bo ..sie zapedzilam..

  52. Eliza Lewandowska

    Eliza Lewandowska4 dni temu

    Rałał..

  53. ile to dużo? obóz koncentrejszyn

    ile to dużo? obóz koncentrejszyn4 dni temu

    58:07 xddddd

  54. SebolTV

    SebolTV4 dni temu

    Popłakałem się ze śmiechu :'D

  55. Hayaros

    Hayaros4 dni temu

    Słabe

  56. 2 Pac

    2 Pac4 dni temu

    Najlepszy skecz jaki widziałem.

  57. Sebastian Śpiewok

    Sebastian Śpiewok4 dni temu

    Obejrzałem 3 raz i do tej pory się śmieję 🤣🤣🤣

  58. Juan Lane

    Juan Lane4 dni temu

    19 milionów za chwilę , Pionteczka

  59. ewa mlodz

    ewa mlodz4 dni temu

    Mam łzy w oczach - woń narcyzmu tak na mnie działa...i nic poza tym. Jak dla mnie sztucznie wesołkowaty i przerost formy nad treścią. Ludzie, błaaaagam, nie próbujcie porównywać go do Abelarda, bo Abelard w przeciwieństwie do w/w KLASĘ POSIADA. Istnieje różnica między nadpobudliwym klaunem a dobrym stand-uperem.

  60. Grzesiek Paster

    Grzesiek Paster4 dni temu

    slabo typu zul pod sklepem. duszenie kutachem z doswidczenia?

  61. Leon Sawicki

    Leon Sawicki4 dni temu

    Do bigosu. Nie no piekne XDD

  62. Damian Gerula

    Damian Gerula4 dni temu

    Jebać biede

  63. BBB Rafał

    BBB Rafał4 dni temu

    Czekam na udostępnienie tego zajebistego bitu :D

  64. ewa mlodz

    ewa mlodz4 dni temu

    Choćby nie wiem jak skakał, jak szybko napierdalał i biegał to do Abelarda nie dobiegnie.

  65. Darek Szczepinski

    Darek Szczepinski4 dni temu

    Sama prawda, pytanie kto zrozumie !

  66. Miki

    Miki4 dni temu

    Lotek już zdradził, czemu Rafcio tak dobrze udaje "lewe powietrze". ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  67. Tomcio Pomcio

    Tomcio Pomcio4 dni temu

    Pierdolony mocny 🤣🤣🤣

  68. Andrew Andrew

    Andrew Andrew4 dni temu

    Kurwa jem człowieku.

  69. NIE_MA_LIPY

    NIE_MA_LIPY4 dni temu

    Niby znam już na pamięć... ale cały czas tu wracam (codziennie choć na chwilkę)

  70. I live in a garage

    I live in a garage4 dni temu

    poczkej, poczkej. W 24 dni 130 tys widzów na żywo... Ile kasujesz z biletu Rafał? Lubię matematykę:D

  71. Krzychu ELMen

    Krzychu ELMen4 dni temu

    Co jest z wami łapy w górę. Dajcie to na główną

  72. van Daller

    van Daller4 dni temu

    przecież tego nie da się oglądać. Facet rzęzi, charczy do mikrofonu i pierdoli bez ładu składu. Nie no spox, może komuś odpowiadają menelskie żarty spod budki z piwem. Ja postoję

  73. Piote Rek

    Piote Rek5 dni temu

    Postaraj się bardziej chłopaku , proszę , bang1 był świetny a to jak każda 2 część, lekkie popluczyny ale fajne ogólnie luz i można przebrnąć, pozdrawiam , wierny fan , tylko błagam nie rób bang3 bo przez to już nikt nie przebrnie

  74. Tomash s znany też jako S

    Tomash s znany też jako S5 dni temu

    @269#9 po 21min .... No i do końca komedia (ale pewnie odkryłem starość)

  75. Rico Production

    Rico Production5 dni temu

    Moja Mamusia zawsze pomoże dlatego ją Kocham ;(

  76. Jola Pal

    Jola Pal5 dni temu

    Jestem po obejrzeniu stand upa z Don Vasylem 😂 😎 nie najgorsza 16tka 😏✌

  77. Artur Urb

    Artur Urb5 dni temu

    Fajnie...nie kumam tylko o co chodzi z tymi telefonami ...

  78. Kamila Gora

    Kamila Gora5 dni temu

    Obejrzałam chyba już 50 raz 🙈

  79. Martyna Paleczna

    Martyna Paleczna5 dni temu

    w wielu momentach czuć cringe...

  80. x,x x,x

    x,x x,x5 dni temu

    My w Kielcach tak mamy na torze - nie jesteśmy żydami - to z tymi penisami to sam sobie wymyśliłeś - ty chyba macie tak w łodzi

  81. MLECYK YT

    MLECYK YT5 dni temu

    Kto w 2020 daje lajka!!!

  82. Young Resh

    Young Resh6 dni temu

    20mln ludzi obejrzało się śmieje gesslerowej nie pasuje

  83. Mateusz Czerniawski

    Mateusz Czerniawski6 dni temu

    4:20 od razu mi się Łukasz Łamża przypomina....... z tym swoim "Dobhy człowieku!"

  84. Rafał Filipiak

    Rafał Filipiak6 dni temu

    prymityw w hu

  85. Mateusz Trubiłło

    Mateusz Trubiłło6 dni temu

    Do 19 minuty było super potem kiepsko

  86. ConTRoL

    ConTRoL6 dni temu

    Liczył na 14 jest 18 mln wyświetleniem

  87. hardtrget 1995

    hardtrget 19956 dni temu

    Chujowo że polityczny przekaz, łapa w dół za to, ale jak będą występy stąd up to wpadnę

  88. JJ79ty

    JJ79ty6 dni temu

    Mało reklam!!!

  89. je bany

    je bany7 dni temu

    od 4:02 przestałem oglądać

  90. TomUś

    TomUś7 dni temu

    Do bigosu to nawet nawet

  91. tiromer

    tiromer7 dni temu

    Ależ z Ciebie męski szowinista,popieram.

  92. Łukasz_ Szymczak 23

    Łukasz_ Szymczak 237 dni temu

    Czy tylko mi się ten stend-up mi się nie podoba? Czemu to ma 18mln wyświetleń Oglądałem to 30 min i ani razu się nie zaśmiałem Chłop mówi za szybko i czasami nie da się go zrozumieć Jak oglądam np. Lotek, Socha, Giza śmieje się po minucie

  93. Tamashi

    Tamashi7 dni temu

    2020 będę sprawdzał ten sposób

  94. xo xo

    xo xo7 dni temu

    Mocno slabe. Chamski zart jest dobry bo jest dobry i chamski ale nie w tym przypadku.

  95. flejds

    flejds7 dni temu

    Moim zdaniem najlepszy występ

  96. Marcin Korzeniewski

    Marcin Korzeniewski7 dni temu

    Mi to zalatuje inspiracją od Spejsona z VLOGA. ;)

  97. m walas

    m walas7 dni temu

    this made my day

  98. Tomasz Goszczynski

    Tomasz Goszczynski7 dni temu

    Geniusz ;-). Rafciu, chciałbym Cię poznać osobiście! Nie być flepiarzem, to podstawa. Pozdro.

  99. damian Damiecki

    damian Damiecki7 dni temu

    Rafał znowu pozamiatałes, na chuj tu sprzatac ;)))

  100. SS133A SS133A

    SS133A SS133A7 dni temu

    Mistrz Rafi....