Mateusz Socha
Mateusz Socha
Mateusz Socha

Siemanko! Mati jestem. Coś tam gadam czasem. Przygodę ze stand-upem zacząłem w styczniu 2016. Lubię opowiadać historie i na tym głównie opiera się mój stand-up. Zapraszam do oglądania i subskrypcji kanału.

Komentarze
  1. Lilly Rock

    Lilly Rock20 godzin temu

    Genialny mózg Mateusza: zróbmy coś szalonego! Mateusz: Nominuję Siostry Godlewskie Siostry Godlewskie: Ojoj

  2. Karolcia

    Karolcia21 godzinę temu

    Covid-19 Mateusz Socha-Ilee?!?!

  3. filipowskyy 245 W fortnite

    filipowskyy 245 W fortnite22 godzin temu

    Money Money xd wpłacaj pieniążki pozdro xddddd

  4. vxzy _

    vxzy _Dzień temu

    Najlepsze hot16challange jakie jest w tym internecie

  5. Konrad Pyka

    Konrad PykaDzień temu

    Prooopsy mega ziom

  6. M. Bork

    M. BorkDzień temu

    46:19 xd

  7. NEGZ I

    NEGZ IDzień temu

    Mi się wydaje czy on najebany?!

  8. M. Bork

    M. BorkDzień temu

    46:51 reklama tych płatków xd?

  9. M. Bork

    M. BorkDzień temu

    46:45 piękne 💪

  10. Jacho:)

    Jacho:)Dzień temu

    Rozjebałeś ziooom

  11. Oliwier Dittmann

    Oliwier DittmannDzień temu

    Tu mój dziadek wali konia wrrrrrrrr xD

  12. MAREK Zygmont

    MAREK ZygmontDzień temu

    Ojoj

  13. pczeme k

    pczeme kDzień temu

    Najlepszy

  14. PAWIX

    PAWIXDzień temu

    Chciał wystraszyć COVID-19... Nominował siostry godlewskie XD

  15. The Uzarskyy

    The Uzarskyy2 dni temu

    33:27 the best

  16. ee ee

    ee ee2 dni temu

    Kocham typa

  17. Ad Rem

    Ad Rem2 dni temu

    Socha, ty wariacie, jaki dobry głos i technika! Rapuj więcej, to jedna z najlepszych szesnastek jakie widziałam

  18. Niagara Venton

    Niagara Venton2 dni temu

    Mati 😁 Brawo!

  19. Szymon Król

    Szymon Król2 dni temu

    Nominacja magikarpa i jigglypuffa. Jeej

  20. Bartek Zalewski

    Bartek Zalewski2 dni temu

    Ej proszę nagraj jakąś nutę błagam

  21. Patryk Mystek

    Patryk Mystek2 dni temu

    Bomba

  22. LauraCaro

    LauraCaro2 dni temu

    Rękę dam sobie uciąć, ze wiekszosc tutaj weszła tylko po to, zeby zobaczyć "Paczesia" 😄

  23. Jacob July Metal Detecting

    Jacob July Metal Detecting2 dni temu

    Pomyłkowo kliknąłem w ten film I zwaliłem konia

  24. jazzbabaribba

    jazzbabaribba2 dni temu

    Polecam „Salami” 🤣 raper zadał stand up a nie standuper rap :))) plgos.info/wideo/sX54342vhNqmp64.html btw szesnastki w tym roku rozjebują

  25. Feksus

    Feksus2 dni temu

    Wydaję mi się, że zrobiłeś najlepiej ze wszystkich hot16, potem graf :)

  26. falkrum 369

    falkrum 3692 dni temu

    kierowniku szanowany 4:00

  27. Natalia Kruk

    Natalia Kruk2 dni temu

    Mózg Mateusza: Zróbmy coś szalonego! Mateusz: Nominuje siostry Godlewskie Siostry Godlewskie: Ojoj.. Wirus: Nie no spierdalam

  28. calmǝᴉɟɟoɔ

    calmǝᴉɟɟoɔ2 dni temu

    Jarek gra na dudach, śmiechłam

  29. Szymon Chodkiewicz

    Szymon Chodkiewicz2 dni temu

    To jest zdecydowanie najlepsza hot 16

  30. WaCzku _off

    WaCzku _off2 dni temu

    Zajebiste to jest. Ojoj 🤣💪🏻

  31. Krzysztof Świercz

    Krzysztof Świercz2 dni temu

    Zajebiste

  32. Krzysztof Marat

    Krzysztof Marat3 dni temu

    Wgl Socha wygląda jak elon musk xd

  33. Oliwier Dittmann

    Oliwier Dittmann3 dni temu

    Steve wonder krawiectwa

  34. K1zuu Gaming

    K1zuu Gaming3 dni temu

    Ej ale on zajebiście śpiewa🤭

  35. mr kaziu

    mr kaziu3 dni temu

    Mateusz robi 16 Koronafirus: ileeeeee

  36. DeWojtek

    DeWojtek3 dni temu

    ILLLLE?!?!

  37. Amandek 15

    Amandek 153 dni temu

    Ile?! 8:38

  38. Mariola Chabiniak

    Mariola Chabiniak3 dni temu

    To było mega ❤️

  39. BvB Dortmund

    BvB Dortmund3 dni temu

    Kto lepszy 🤔 Mateusz Socha - 👍 Łukasz "Lotek" Lodkowski - kom

  40. grzesiek20068

    grzesiek200683 dni temu

    Nawet spoko ale van bendler wymiata najbardziej

  41. Barteq Grotowsky

    Barteq Grotowsky3 dni temu

    Profesjonalne nagranie

  42. Fan Ripsa

    Fan Ripsa3 dni temu

    8:30

  43. Fan Ripsa

    Fan Ripsa3 dni temu

    8:20

  44. Dziki Dave

    Dziki Dave3 dni temu

    Mateusz!!! Tylko nie Godlewskiej!!!

  45. stary zakrecony w beben pralki

    stary zakrecony w beben pralki3 dni temu

    Legends never die

  46. KonradLDZ

    KonradLDZ3 dni temu

    Lepszy od paczesia 😁😁

  47. Julia Maliszewska

    Julia Maliszewska4 dni temu

    Nie ty pierwszy nie ostatni co naszych żuli pochwala (akurat true moi znajomi z Poznania się zachwycali xd)

  48. Michal Wach

    Michal Wach4 dni temu

    Ojoj

  49. GeT_LeFt

    GeT_LeFt4 dni temu

    tylko nie godlewskie :D

  50. dolegapld

    dolegapld4 dni temu

    cringe

  51. Blood.and.bone

    Blood.and.bone4 dni temu

    Mam nadzieję, że mimo wszystko zaproszenie do Godlewskich nie dotrze:D

  52. Jula Drab

    Jula Drab4 dni temu

    Zajebiste 🔥

  53. Ksenia Dziuba

    Ksenia Dziuba4 dni temu

    Ojojoj

  54. Karomeja

    Karomeja4 dni temu

    Gwałce repley xD Świetna robota! Brawo Mati :D

  55. Marlena Widziak

    Marlena Widziak4 dni temu

    Zajebiscie,brawo 😁👍

  56. Adaśko

    Adaśko4 dni temu

    O nieeeee.... po co napędzasz sztucznie karierę najsławniejszych polskich karpi? Już umierały śmiercią naturalną!

  57. Sc00by

    Sc00by4 dni temu

    Kurwa jem

  58. TW Bolek

    TW Bolek4 dni temu

    Słabo Ci to wyszło

  59. por. Kempowicz

    por. Kempowicz5 dni temu

    To jest sztos

  60. Karol Aleksandrowski

    Karol Aleksandrowski5 dni temu

    Z Godleskimi to już Cię poniosło 😂😂😂😂

  61. D0N_BARR

    D0N_BARR5 dni temu

    Jak Godlewskie nawiną 16stkę to wirus wypierdoli z tego kraju w trybie natychmiastowym

  62. Marlena Widziak

    Marlena Widziak5 dni temu

    Alez ty jestes zajebisty 😊 ojoj przepraszam za slownictwo ,kurwa,o maj gad wyrwalo mi sie 😅

  63. kaav 02

    kaav 025 dni temu

    Panie, rób Pan to! Było zawodowo ✌️

  64. Amelia Kosmal

    Amelia Kosmal5 dni temu

    2 miliardy brzmi jak 400,000,000 razy 5 złotych

  65. Pjoter Januszson Nosacz

    Pjoter Januszson Nosacz5 dni temu

    Ojoj

  66. ŚwiruseQ

    ŚwiruseQ5 dni temu

    Pzdro trż używam ojoj

  67. Emilia S

    Emilia S5 dni temu

    Bardzo liczyłam na Ciebie i się nie zawiodłam

  68. hubert dra

    hubert dra5 dni temu

    8:37

  69. Domino xX

    Domino xX5 dni temu

    Co ty zrobiłeś Godlewskie? Znowu pokemony oglądałeś przyznaj się

  70. swiatek •_•

    swiatek •_•5 dni temu

    Chop co żyłe nominował xD

  71. Dowódca- przygód

    Dowódca- przygód5 dni temu

    Nie zabijaj mnie Covid pls

  72. Jakub Bałys

    Jakub Bałys5 dni temu

    12:15

  73. Gądziuuu

    Gądziuuu5 dni temu

    Socha prawdopodobnie uratował wszystkich, nominował Godlewske... Jak zaczną śpiewać to wirus spierdoli xd

  74. Kaczorex

    Kaczorex5 dni temu

    Oj Oj xD

  75. Martyna.

    Martyna.5 dni temu

    Ale to jest dobre

  76. Adam Żukowski

    Adam Żukowski5 dni temu

    Kurde lepszy w tym jesteś niż Snoopdzian 👌👌 A tak już na poważnie tooo sztosik wyszło. Mega dobry jesteś w rapie, jednak nie tak jak w stand-upie, mega dobre dwa oblicza, które lepsze,?? informatyk już oblicza 😂😂😂

  77. nie niee

    nie niee5 dni temu

    Ale sztos haha!

  78. Aa ww

    Aa ww5 dni temu

    ❤️❤️❤️

  79. Dawid C

    Dawid C6 dni temu

    Mati to prawda że wpłaciłeś te legendarne 5zl ? ;D

  80. Adolw69

    Adolw696 dni temu

    O ty żyjesz ❤️

  81. PIL ZME

    PIL ZME6 dni temu

    łooooo rozjebał!!!!!!!!!!!!!!

  82. jes dezz

    jes dezz6 dni temu

    Coś czuje że z tymi godlewskimi to zły pomysł

  83. Pro Barszcz

    Pro Barszcz6 dni temu

    Może to nie na temat i nie moja sprawa ale ś.p Domnik Socha był towoim bratem

  84. Ola Borysowicz

    Ola Borysowicz6 dni temu

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  85. Driftek Official

    Driftek Official6 dni temu

    Kto od Naruciaka

  86. Paulina Lauk-Owczarek

    Paulina Lauk-Owczarek6 dni temu

    nie wiem czemu ale jak to uslyszalam to mialam w glowie kaliber 44

  87. Gerald z Rivii

    Gerald z Rivii6 dni temu

    brakowało tam jego matki która woła go na myju myju

  88. Jezus Christus

    Jezus Christus6 dni temu

    O boże

  89. Łukasz Kawka

    Łukasz Kawka6 dni temu

    Nic nie słychać bo jakaś pizda drze jape

  90. alisuo toko

    alisuo toko6 dni temu

    0:06 TANIO SKÓRY NIE SPRZEDAM 😂😂😂

  91. fajna róża

    fajna róża6 dni temu

    Dlaczemu nie ma tego na 1# na karcie

  92. Gregory Jusjejev

    Gregory Jusjejev6 dni temu

    Coś Ty zrobił?! Siostry Godlewskie?! Iiiiilleeeee?????

  93. Blood Moon

    Blood Moon6 dni temu

    Wow

  94. bejek07

    bejek076 dni temu

    ta ostatnia nominacja to było najgorsze co w tym momencie mogłeś zrobić xD

  95. Milosz Musial

    Milosz Musial6 dni temu

    Kurwa tylko nie godlewskie

  96. i love zero two

    i love zero two6 dni temu

    covid-19 ILEEEEE??

  97. Szymon

    Szymon6 dni temu

    Kozak jesteś, czekam na kolejne stund upy.

  98. Dawid Wiencek

    Dawid Wiencek6 dni temu

    Kurwa.... Późno ciebie odkryłem, ale w końcu jakiś zabawny gość który robi stand up!!!!

  99. Ja sem Fifix

    Ja sem Fifix6 dni temu

    Jarek gra na dudach XDD

  100. kirito

    kirito6 dni temu

    38:30 krokodyl