MINI MAJK UCZY MNIE JEŹDZIĆ NA ŁYŻWACH!

♥ Subskrybuj aby być na bieżąco! 😎
♥ Wbijaj na instagrama! 📸 trombabomba

• Ekipa: plgos.info/tv-oA9rnQmxPQWPVoDv9pPFoA

• Friz: plgos.info
• Wersow: plgos.info/tv-tVy1X-hcxAL2ZlS6TqMQFw
• MiniMajk: plgos.info/tv-Tb6wo_qUv5uT20NCSJOQ8Q
• Mixer: plgos.info/tv-c75awYaWw3k7FaXyg1d59g
• Wujek Łuki: wujekluki
• Poczciwy Krzychu: poczciwykrzychu
• Marta: murcix

• • • Współpraca: tromba@gethero.pl • • •

Komentarze

  1. Wiktoria Zygmunt

    Wiktoria Zygmunt6 dni temu

    była Wera z Frizem i z Nadusią to i tromba marcysia i majk haha

  2. Marcel sztanga

    Marcel sztanga7 dni temu

    Normalnie rodzinka

  3. Julka Julka

    Julka Julka8 dni temu

    Widać że Tromba nie umie trzymać kamery XD

  4. Falcon

    Falcon8 dni temu

    Gdzie to lodowisko

  5. Kacper Łepkowski

    Kacper Łepkowski8 dni temu

    xD z ciebie tromba 5 letnie dziecko jest od ciebie lepsze xD

  6. Maria Weber

    Maria Weber8 dni temu

    Byłam tam😋

  7. Helena Kozl

    Helena Kozl10 dni temu

    Byłam około pięciu razy na łyżwach i nie wiem co mam zrobić żeby nauczyć się jeździć na łyżwach

  8. Maja B

    Maja B14 dni temu

    Tromba to jest tak fajne ja mam 11 a ja już zaczęłam jeździć od 3 roku życia

  9. Emilcia Toja

    Emilcia Toja14 dni temu

    tromba-tata marcysia-mama maikel-syn

  10. Blanka Bunik

    Blanka Bunik14 dni temu

    Kto się nie przewróci ten się nie nauczy. Xddddddddd😃

  11. Paulina Drzewiecka

    Paulina Drzewiecka15 dni temu

    Powiedz w Powiedz fryzjerowi że kamerzysta ściąga od niego pomysły

  12. Amelciak

    Amelciak15 dni temu

    Ej czy to Kraków błonie? Bo tak mi się wydaje XDDD

  13. Przemysław Luberda

    Przemysław Luberda15 dni temu

    Pozdrawiam Rabka Zdrój

  14. Kacper Ligęza

    Kacper Ligęza16 dni temu

    Ja też nie umiem Ale już prawie umiem bo się wczoraj nauczyłem

  15. W. L.

    W. L.16 dni temu

    Ja mam rozmiar buta 37 a mam 8 lat

  16. Night i Light

    Night i Light17 dni temu

    Lepsza jestem bo jak pietwszy raz weszłam na lód to już krenciłam pituety na jednej nodze a miałam wtedy 9 lat a teraz mam 10

  17. Robert Nowicki

    Robert Nowicki18 dni temu

    Czemu ja dopiero zasubskrybowalem?? Nie wiem jak to się stało 🤔 Pozdrowki Trombalski 💪

  18. Julia Zagrodzka

    Julia Zagrodzka19 dni temu

    Ja w sobotę byłam pierwszy raz w życiu na lodowisku 😅😂😂

  19. Adam Stolec

    Adam Stolec20 dni temu

    Dawaj do Krynica-Zdrój na łyżwy pls😢

  20. Pawel TV

    Pawel TV21 dzień temu

    Mini rodzinka ekipy xd

  21. youngmodalsz

    youngmodalsz22 dni temu

    "TSY DZJESCI TSY NUMER BUTA" -Mini Majk 2019

  22. Martyna w

    Martyna w23 dni temu

    Łatwiej było ci nauczyć się na łyżwach niż na rolkach dlatego że masz sprawę jeżdżąc na rolkach a jest to batdzo podobne dlatego było ci łatwiej

  23. Zuzia 123

    Zuzia 12323 dni temu

    Jak Dżodżo to nagrywał??

  24. Olivia L

    Olivia L23 dni temu

    Ja się nauczyłam jeżdzić na łyżwach tydzień temu

  25. Ania Wieczorek

    Ania Wieczorek23 dni temu

    LUBICIE JEŹDZIĆ NA ŁYŻWACH TAK-LIKE NIE-KOM

  26. Radek -_-

    Radek -_-23 dni temu

    1:40

  27. luzaczka never

    luzaczka never23 dni temu

    Moment od 4:01 do 4:03 powiedział kurwxxa

  28. Janusz Łukasik

    Janusz Łukasik24 dni temu

    ten trick o 6 47 nazywa się trzy sześć do pomki

  29. Szejmon TZ

    Szejmon TZ24 dni temu

    Mam taką samą taśke jak Mini Majk

  30. Wiktoria Nowicka

    Wiktoria Nowicka24 dni temu

    Przecież na rolkach się łatwo jeździ+mam łyżworolki

  31. alicja Kurek

    alicja Kurek24 dni temu

    Ja jeżdżę jak mini Majk na łyżwach

  32. Lena Gaworska

    Lena Gaworska25 dni temu

    Ja cwicze łyżwiarstwo figurowe. Ps. Mam 4 puchary i 8 medali.

  33. Husky PL

    Husky PL25 dni temu

    Pamiętacie iglo ah te czasy

  34. Joanna Kozik

    Joanna Kozik26 dni temu

    Hej Tromba kiedyś byłam na łyżwach z mamą i na koniec przewruciłam i poleciałam na policzek i miałam ta jakby przetarty. Pozdrawiam Cię i całą ekipe ,a szczegulnie Were , Kasie , Marte i Marcysie , a takrze puszka , okruszka , dino (byka) , łapke i smbę i wszystkisz waszych kamerzystów. 😀😀😀😀😊😊😊😄😄😄😄

  35. Kerynka T

    Kerynka T26 dni temu

    Ja profesjonalnie umiem jeździć na rolkach n wrotkach to jak ty tromba a na łyżwach nie jeździłam pozdrawiam waszą rodzinke

  36. MW

    MW26 dni temu

    Ja się nauczyłam za pierwszym podejściem, a byłam tylko raz

  37. Bloodi YT

    Bloodi YT27 dni temu

    Ja jak 1-wszy raz miałem łyżwy to takie piruety waliłem że po prostu nie mogę

  38. jula pula

    jula pula27 dni temu

    To rodzinka Marcelina mama Tromba tato Majk syn XD

  39. Denis Rusyn

    Denis Rusyn27 dni temu

    Ja trenuje hokej

  40. Alpha Wolf

    Alpha Wolf28 dni temu

    1:21 szkoda mi się zrobiło majka :(

  41. Agata Kucharczyk

    Agata Kucharczyk28 dni temu

    1:32 mój brat ma 12 lat i 1.70 wzrostu XDDD

  42. misia 123

    misia 12328 dni temu

    1:20 to jest po prostu hit 😂😂😂😂

  43. byalko.

    byalko.29 dni temu

    Rodzice z synem pięknie.

  44. Klaudia Sob

    Klaudia Sob29 dni temu

    Dopiero teraz zauważyłam jak bardzo poprawiają mi humor gleby na lodowisku haha

  45. Natalia Matusik

    Natalia MatusikMiesiąc temu

    I zostaw łapke w gure 👍

  46. Natalia Matusik

    Natalia MatusikMiesiąc temu

    Nie chce się chwalić ale ja jestem z mojej klasy najleprza w jeżdzeniu nałyżwach jeśli chcesz nauczyć się szybko jezdzic I robiś akrobacje to odpisz

  47. pawel klimczak

    pawel klimczakMiesiąc temu

    wesołych świąt

  48. Julia Suchecka

    Julia SucheckaMiesiąc temu

    Mały ale mądry XD

  49. xAmcia x

    xAmcia xMiesiąc temu

    Jeju ty mi się snisz ciągle i inni z waszej ekipy😅 i mi się śniłes ty friz mini maj heh😅

  50. Oszi -,-

    Oszi -,-Miesiąc temu

    Fajne to nowohuckie lodo :p

  51. Lenokracja

    LenokracjaMiesiąc temu

    Ja tam jeżdżę na łyżwach panczenowych

  52. Barbara Marciniak

    Barbara MarciniakMiesiąc temu

    Hej Tromso mam na imię Ewa

  53. Paula Ryż

    Paula RyżMiesiąc temu

    Tromba nie umi jeździć ale ja też nie umie jeździć 😋

  54. Fajny Typ

    Fajny TypMiesiąc temu

    🔪

  55. rrukows

    rrukowsMiesiąc temu

    0:01 jaka rodzinka

  56. Zuzix

    ZuzixMiesiąc temu

    Dawajcie do Tomaszowa na największe lodowisko w Polsce. ARENA LODOWA TOMASZÓW MAZOWIECKI

  57. Wiola 0o0

    Wiola 0o0Miesiąc temu

    1:15 w stylu : and you and me and you and me and your friend Steve........

  58. Mark Keane

    Mark KeaneMiesiąc temu

    NAJLEPSZY MATERIAł BO NIE MA SPINY

  59. Kuba Nowak

    Kuba NowakMiesiąc temu

    Tromba widziałem cię w burger kingu w sobotę o 14 46

  60. Origami gami

    Origami gamiMiesiąc temu

    Ja jak byłam bierwszy raz na lodowisku to moja mama powiedziała żę mam 5 lat (miałam wtedy 10)