Kacper Ruciński #hot16challenge2

Siema! Wpłacajcie :)
Link do zbiórki siepomaga.pl/hot16challenge
W związku z panującą pandemią, integralną częścią akcji staje się zbiórka charytatywna - Beef z koronawirusem #hot16challenge - organizowana wraz z fundacją Siepomaga.pl.
👉 Subskrybuj mój kanał plgos.info
📹 Sprawdź inne filmy plgos.info/lstUUK_44aJIt-FD4eo-qJ9hWsA.html
➡️ Odwiedź fanpage rucinskistandup
#KacperRucinski #Rucinski #StandUp

Komentarze

  1. simon lost

    simon lost16 godzin temu

    GIE O EŚ KA JADĘ W SAMOCHODZIE OŚKA RAZEM Z TOBĄ MORDO

  2. Malana Malana

    Malana Malana18 godzin temu

    najlepsza zdecydowanie :)

  3. Adam

    AdamDzień temu

    Kurwa za sam bit caluje butg

  4. Krzysztof Marzec

    Krzysztof Marzec2 dni temu

    Zajebiscie kacper rozjebałeś system

  5. artur olejnik

    artur olejnik2 dni temu

    Ch*jowe... leci łapka w górę :)

  6. Bartek Ścibor

    Bartek Ścibor2 dni temu

    Top5

  7. Maksi Kaaz

    Maksi Kaaz2 dni temu

    QUWA KACPER,CHYBA PRZEBIŁEŚ JKM!!! 😂😂😂 WYPAS,SZACUN.

  8. x noelle

    x noelle4 dni temu

    wiecie jaki to utwór?

  9. PONIAT 022

    PONIAT 0224 dni temu

    "Naród się przestrasza, ratunkiem domowy barek" wooo.

  10. Alicja Opałka

    Alicja Opałka4 dni temu

    Kacper super. Raper z Ciebie świetny. Jakie jeszcze masz talenty?

  11. Arek Kowal

    Arek Kowal4 dni temu

    Najlepszy hot16

  12. Tomasz Błaszczak

    Tomasz Błaszczak5 dni temu

    Albo po prostu umarł i chuj.

  13. Angelika

    Angelika5 dni temu

    Rozje**ł scenę!! Szacun 👏👏👏👏

  14. sarna

    sarna5 dni temu

    Rozjebane

  15. KTM EXC 450

    KTM EXC 4506 dni temu

    wstrzymuje się od głosu xD

  16. Dominik Kaminski

    Dominik Kaminski6 dni temu

    Dobre

  17. Renata Łuczuk

    Renata Łuczuk6 dni temu

    ZABKI, 6CZERWCA WYSKAKUJEMY Z GARA

  18. Grzesiek Gacek

    Grzesiek Gacek7 dni temu

    Nie mogę o tym zapomniec, ciągle tutaj wracam :)

  19. Grzegorz S

    Grzegorz S7 dni temu

    No poszedł mocno🤘😱 piona

  20. Grzegorz marian

    Grzegorz marian7 dni temu

    5 dwa Dębiec 🖐

  21. Rico *

    Rico *7 dni temu

    Ej gościu... Wszystko elegancko... Ale gdzie nominacje??

  22. Rico *

    Rico *7 dni temu

    Ej gościu... Wszystko elegancko... Ale gdzie nominacje??

  23. virus587v

    virus587v7 dni temu

    CO TAM CHŁOPKI ROZTROPKI ???

  24. Rzut Oka

    Rzut Oka7 dni temu

    Ooo kurwa dobre w uj chłopie przerzucają na hiphopy się👍

  25. Ask to seduce Miss

    Ask to seduce Miss7 dni temu

    Rozje...system

  26. Raissa

    Raissa7 dni temu

    Ruciński zostań przy tym lepiej Ci to wychodzi niż stand up , rozjeb...

  27. Ask to seduce Miss

    Ask to seduce Miss7 dni temu

    mistrz:)

  28. Mariusz Bierzgalski

    Mariusz Bierzgalski7 dni temu

    Chłop co robi 🙏🙏🙏

  29. soinu foig

    soinu foig8 dni temu

    Akurat oglądałam "Bóg jest mięsożerny" 😂 ku*wa obczaj tę telepatię xD

  30. Dan

    Dan8 dni temu

    Kurwa mój idol. Wracam tu średnio co tydzień żeby se posłuchać 🎧

  31. Artur Szczepkowski

    Artur Szczepkowski8 dni temu

    Zaskakująco jest to jedne z najlepszych hot16challenge jakie oglądałem. Na starcie skillem, Kacper, pobiłeś większość polskich raperów, a linijkami dorównałeś Łonie.

  32. spryciarzz J.

    spryciarzz J.8 dni temu

    Nie nadąża....

  33. soinu foig

    soinu foig8 dni temu

    Kurwa wjazdy to macie na kozaku😄😄

  34. Joanna Kosel

    Joanna Kosel8 dni temu

    Rewelacyjny! Najlepszy! Dziwne, że to nie Twoja branża. Minąłeś się z powołaniem

  35. bofooit gojo

    bofooit gojo8 dni temu

    Nie ma nominacji, bo Kacper wiedział, że już nikt tego lepiej nie zrobi.

  36. KRZYSZTOF Jóźwiak

    KRZYSZTOF Jóźwiak8 dni temu

    Xd

  37. Bartosz Dolny

    Bartosz Dolny8 dni temu

    Kacper w formie

  38. Henbleidd

    Henbleidd9 dni temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="39">0:39</a> podjechało mi 52 Dębiec :o Ale może tylko mi się wydaje...

  39. bofooit gojo

    bofooit gojo8 dni temu

    a nominacje ? i zagraniczna jedna jakąś ? Abelard Giza czy coś ?😭🤣🤣🤣

  40. Bartek

    Bartek9 dni temu

    Czy wy krwa nie macie innych tematów oprócz polityki?

  41. bofooit gojo

    bofooit gojo8 dni temu

    Akurat oglądałam "Bóg jest mięsożerny" 😂 ku*wa obczaj tę telepatię xD

  42. Witek Kasztan

    Witek Kasztan9 dni temu

    Off beat, ale daje lajka

  43. meatsy

    meatsy9 dni temu

    A GDZIE SIĘ PODZIAŁY NOMINACJE? a tak to spoko ;)

  44. przemoz99

    przemoz999 dni temu

    mistrz:)

  45. Magdalena G

    Magdalena G10 dni temu

    Rozje...system

  46. Łukasz G.

    Łukasz G.10 dni temu

    Jak ktos ogarnia sam ten bit to prosze o link/nazwe, Kacper super ci to wyszlo

  47. Marian Amator

    Marian Amator10 dni temu

    Szybkość zmienić na 1.25x i jest prawie jak Slums Attack 20 lat temu heee😀Brawo

  48. hen ko

    hen ko9 dni temu

    Mimo, że nie zgadzam się z treścią, to chyba najlepsze rytmicznie i wokalnie wystąpienie

  49. Blond Bicz

    Blond Bicz10 dni temu

    Łaaaaał 😎 szok szok! 😳

  50. hen ko

    hen ko9 dni temu

    Jprdl rozjebane

  51. Natasza :D

    Natasza :D10 dni temu

    Mistrz!

  52. niduoe stre

    niduoe stre10 dni temu

    Mimo, że nie zgadzam się z treścią, to chyba najlepsze rytmicznie i wokalnie wystąpienie

  53. 93arni

    93arni10 dni temu

    Kurwa wjazdy to macie na kozaku😄😄

  54. Marcin K

    Marcin K10 dni temu

    Co to za bit ? Mistrzostwo swiata !

  55. multi fuel

    multi fuel10 dni temu

    a nominacje kurwa ???

  56. moniqe74 dżejkob

    moniqe74 dżejkob10 dni temu

    Zajebiste, narazie jedno z lepszych a może i najlepsze 👏👏👏👏👏👏

  57. Filip .Tanaś

    Filip .Tanaś10 dni temu

    Mega Szacun :)

  58. Emily An

    Emily An10 dni temu

    Akurat oglądałam "Bóg jest mięsożerny" 😂 ku*wa obczaj tę telepatię xD

  59. Grazka L

    Grazka L10 dni temu

    a nominacje ? i zagraniczna jedna jakąś ? Abelard Giza czy coś ?😭🤣🤣🤣

  60. zuzanna warzywo

    zuzanna warzywo11 dni temu

    Zajebiście ci wyszło Ruciński! Brawo

  61. Kamil kamil

    Kamil kamil11 dni temu

    mocne, szkoda ze chooj z tym:(

  62. Emily An

    Emily An10 dni temu

    Mogę umierać spełniony ❤️

  63. Decode Via

    Decode Via11 dni temu

    Dlaczego to nie ma więcej wyświetleń? To najlepsza 16stka jaka wyszła I ten biciorrr miazga

  64. Cast Stream14935

    Cast Stream1493511 dni temu

    Co to za bit?

  65. niduoe stre

    niduoe stre11 dni temu

    No i fajnie!!!! Jestem za telepatycznymi wyborami 😁

  66. Robert Sea

    Robert Sea11 dni temu

    Jprdl rozjebane

  67. niduoe stre

    niduoe stre11 dni temu

    Dobre to mosz =) Rozejdzie się, mam nadzieję że wszyscy z hot 16... za dochód z oglądalności przekaże chajs na lekarzy, może się wezmą do roboty(pozdrawiam szpital

  68. Dawid Drabik

    Dawid Drabik11 dni temu

    Mimo, że nie zgadzam się z treścią, to chyba najlepsze rytmicznie i wokalnie wystąpienie

  69. Olken Cześć

    Olken Cześć11 dni temu

    😃 😃 😃 Mistrzostwo swiata 🤪🤪🤪

  70. Sandra Zaczarowana

    Sandra Zaczarowana11 dni temu

    Jestem w szoku że yt jeszcze tego nie zdjął. Nawijka 10/10. Szacun 💕

  71. smołkie smołk

    smołkie smołk11 dni temu

    Chyba czas na rapy Panie;)

  72. wiciu089

    wiciu08911 dni temu

    Kacper wygrał z całej trójki Bang i reszcie może powiedzieć DO BOGOSU

  73. ComnixX

    ComnixX11 dni temu

    Bra bra :D

  74. Kolu Spec

    Kolu Spec11 dni temu

    😅Kacper jestes w czołówce wykonów tej edycji😅😅😅 pozamiatane popłakałem sie ze śmiechu...

  75. Arcy kon

    Arcy kon11 dni temu

    haha no pojechał , kozackie 👍

  76. Michal jakistam

    Michal jakistam12 dni temu

    Wow!! Masz zajebisty głos. Pasuje do rapu!!

  77. Maciej Maciula

    Maciej Maciula12 dni temu

    5 Ci za to

  78. Alonso BVB

    Alonso BVB12 dni temu

    Mogę umierać spełniony ❤️

  79. mikin lirou

    mikin lirou12 dni temu

    Więc przestańcie się przejmować bądźcie swego losu panem weźcie czasem aviomarin i miejcie wy*ebane

  80. ReiviloPL

    ReiviloPL12 dni temu

    W punkt

  81. Cosie Lampisz

    Cosie Lampisz12 dni temu

    kilimmmm

  82. Iga Boniecka

    Iga Boniecka12 dni temu

    Kacper!!! 😂👏

  83. mikin lirou

    mikin lirou12 dni temu

    Brrra. Nie wiem co to znaczy😂

  84. mamaimaja

    mamaimaja12 dni temu

    💪

  85. Zygfryd Bombaliński

    Zygfryd Bombaliński12 dni temu

    Dobre to mosz =) Rozejdzie się, mam nadzieję że wszyscy z hot 16... za dochód z oglądalności przekaże chajs na lekarzy, może się wezmą do roboty(pozdrawiam szpital orzepowicki). Nie wkładam wszystkich do jednego wora, ale jednostki psują autorytety. Mam nadzieję że zastrzyk gotówki zmobilizuje ich do pracy i zrewanżuje czas i serce jakie wkładają do walki z pandemią. Pozdro.

  86. Lukasz K

    Lukasz K12 dni temu

    Król polskiego standrapu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  87. Amila

    Amila12 dni temu

    Zajebista hotka! Tak btw przepraszam że zapytam ale zna ktoś ten bicik?

  88. AdrianNowak

    AdrianNowak12 dni temu

    Trochę jak 5 2 Dębiec

  89. Stray Cat vs the World

    Stray Cat vs the World12 dni temu

    BDB

  90. Diabolo

    Diabolo12 dni temu

    rozjebałeś system... rozjebałeś nadgarstki... rozjebałeś temat... pozamiatałeś... Zajebiście ! :O

  91. jandzioch

    jandzioch12 dni temu

    W chuj, pozamiatane!