4 TYPY DZIEWCZYN NA DIECIE | uśmiejesz się!

UDOSTĘPNIAJCIE TEN FILMIK SWOIM ZNAJOMYM NA DIECIE ;)
Mamy nadzieję, że Wam się podoba. Jeśli chcecie więcej takich filmików, zostawiajcie łapkę w górę ! ♥
A jeśli chcesz do nas napisać lub nas bliżej poznać:
♥ BLOG: www.blondbrunettes.pl/
♠ INSTAGRAM: blondbrunettespl
♥ FACEBOOK: blondbrunettes
♠ POCZTA: blondbrunettes@gmail.com

Komentarze

  1. nastka plewniok

    nastka plewniok2 miesięcy temu

    Ale madzia masz ładne włosy ładnuejsze niż teraz masz❤️kocham wasze filmiki❤️❤️💝💖

  2. COFFEE MSP

    COFFEE MSP2 miesięcy temu

    Fajna rozkmina 👍

  3. hania 3356

    hania 33562 miesięcy temu

    Te stare czasy

  4. Zuzka jakaś tam

    Zuzka jakaś tam3 miesięcy temu

    2 lata a ten filmik jest dalej extra!

  5. dostojny lemur

    dostojny lemur5 miesięcy temu

    Waciki trzeba waciki namoczyć wodą

  6. cool girl

    cool girl5 miesięcy temu

    Superowy film🤩😍❤

  7. wikusia u

    wikusia u8 miesięcy temu

    Fajneee☺️

  8. Sarakicia 19

    Sarakicia 198 miesięcy temu

    Kto z 2019 roku??

  9. Paula Kuśmierczyk

    Paula Kuśmierczyk8 miesięcy temu

    Istnieje taka czekolada light bez glutenu ?

  10. Dobrusia Lis

    Dobrusia Lis9 miesięcy temu

    Tak zdrowa czekolada bez glutanu z oreo 😂

  11. Karol

    Karol11 miesięcy temu

    1:00 od początku roku mam to na zeszycie od przyrody

  12. Aleazy

    AleazyRok temu

    Przybywam z przyszłości 👋🏿

  13. Pandziax

    PandziaxRok temu

    Fajny jak na 1 fimik

  14. Zuzanna Zdanowska

    Zuzanna ZdanowskaRok temu

    Dopiero się kapłam że to wasz 1 film

  15. Nina Nowacka

    Nina NowackaRok temu

    2019xd

  16. Julia Lipka

    Julia LipkaRok temu

    Ale fajne życzę duża łapek w gure

  17. Nina Nowomiejska

    Nina NowomiejskaRok temu

    2019

  18. plp bpb

    plp bpbRok temu

    Leci sub😘 uwielbiam was

  19. Laura Laura

    Laura LauraRok temu

    Taka fit wytykaczka to by szybko płakała przez swoje zachowanie. Super film

  20. Julita M.

    Julita M.Rok temu

    Ja jestem fit wytyczka😁😁

  21. Agata Potuch2

    Agata Potuch2Rok temu

    Jesteście super

  22. Natalia Żebiłowicz

    Natalia ŻebiłowiczRok temu

    Najlepszy filmik ever!!!!!😄😄😄

  23. * niqusiq *

    * niqusiq *Rok temu

    Kiciaa!! Mam kotka i kocham kotkiii!!!! I Dzięki za ❤ kocham was i od dziś przeszłam na DIETE xd

  24. Dorota Piątek

    Dorota PiątekRok temu

    1.15 i jeszcze jest 🍓 w tej czekoladzie

  25. kreatyfka pl

    kreatyfka plRok temu

    Okej... od piątku będę lunatykowała

  26. ola merlik

    ola merlikRok temu

    na waszych odcinkach wszystko wydaje się takie realne

  27. Magdalena Nalecz

    Magdalena NaleczRok temu

    1:53 naj moment 😂

  28. & вrυneттe &

    & вrυneттe &Rok temu

    Weszlam zupełnie przypadkowo i zostaje 💓 jesteście super ( wiem data ) nawet pol waszej nazwy na YT to moja ( brunette ) 💖💖💖💖

  29. Hania Łukawska

    Hania ŁukawskaRok temu

    A ta czekolada to jeszcze z truskawkami😂😂😂

  30. Gabriela Janowska

    Gabriela JanowskaRok temu

    2:57 dam dam dam 😄😄 Dacie serduszko

  31. Weronika Stasiak

    Weronika StasiakRok temu

    Proszę trochę więcej filmów. Jesteście naprawdę niesamowite nigdy nie przestanę was oglądać.xD

  32. Noone

    NooneRok temu

    Tak, tak, dokladnie czekolada to salatka! xd 🍫

  33. Karolina Małgorzewicz

    Karolina MałgorzewiczRok temu

    Na kolację waciki O FU

  34. Zosia Petrykowska

    Zosia PetrykowskaRok temu

    Nawet sie nie usmiechnelam

  35. miśunia piśunia

    miśunia piśuniaRok temu

    Ja terz tak robie choć mam 9 lat

  36. NEmi mi

    NEmi miRok temu

    To jest cool

  37. lusia pusia123

    lusia pusia123Rok temu

    A gdzie kulturyści te bezglutenowa czekolade

  38. Oliwia B33

    Oliwia B33Rok temu

    Waciki najlepsze

  39. Paulina Korsak

    Paulina KorsakRok temu

    Jezu jakie wy jesteście jesteście sweet kocham was oglądać ❤

  40. KaRaMegia

    KaRaMegiaRok temu

    Ten tekst z czekoladą o sałatce Byłyście W Cieszynie?

  41. Maria Dariusz

    Maria DariuszRok temu

    Dziwne jest to że ja się nie uśmiałam

  42. Amelia UwU

    Amelia UwURok temu

    3:26 nie rub cie tego w domu

  43. Kinga po prostu

    Kinga po prostuRok temu

    {LUNATYKUJE} xDDDDDD *KOCHAM WAS* *aaaq

  44. Julia Łukaszewicz

    Julia ŁukaszewiczRok temu

    Mega!

  45. natalkæ pl

    natalkæ plRok temu

    Huh jestem nocna podjadaczka

  46. Hana Dom

    Hana DomRok temu

    śmiehowe

  47. crazy kama

    crazy kamaRok temu

    - co ty tu robisz - lunatykuje 😂😂😂😂💕💖💗

  48. Blanka Vlog

    Blanka VlogRok temu

    Wow serio fajne rozkręcanie sie

  49. Marysia Goral

    Marysia GoralRok temu

    Ja mam miecz "diete" i ćwiczyc a wszystko na nastepny dzien i mówie nie jedz chripwów nie pij coli a to robie

  50. Michalina Mamińska

    Michalina MamińskaRok temu

    Super odcinek

  51. Monia K

    Monia KRok temu

    Uwielbiam was😘😘😘😘😍😍

  52. Księżniczka haha Xd

    Księżniczka haha XdRok temu

    Nqpewno wytestuje ta ostatnia dieta😉

  53. paranormalnienienormalny

    paranormalnienienormalnyRok temu

    Ah. Hahahahahahahahahahahahahhahaha

  54. AngelGame

    AngelGame2 lat temu

    Kocham was

  55. jagoda & mania

    jagoda & mania2 lat temu

    super odcinek☺❤👍dam łapkę 👍jak zawsze☺

  56. Oliwia Klimek

    Oliwia Klimek2 lat temu

    Ja jestem na diecie😂😂😂😂😂😂😂😀😀😀😀😀

  57. Ania Wojcik

    Ania Wojcik2 lat temu

    Czy mi sie wydaje ze blodynka (bo niewiem jak ma na imie) czy ona nie ma doczepianych wlosow

  58. Amelka Amelka

    Amelka Amelka2 lat temu

    Uważaj bo braknie wody do połkniencia wacików

  59. Dominik Szumski

    Dominik Szumski2 lat temu

    Druga część proszę!!! 💙

  60. OlaMariola828 OlaMariola828

    OlaMariola828 OlaMariola8282 lat temu

    Pozdrowicie? Prosze.